Jobinhoud:
Voor een gekende terminal in de Antwerpse haven zijn we op zoek naar een Payroll Administrator. Je bent verantwoordelijk voor de payrollactiviteiten van arbeiders. Je bent het aanspreekpunt voor de collega’s inzake sociale vraagstukken en documenten allerlei. Verder bestaat jouw takenpakket uit:
- Payroll van A-Z voor de arbeiders
- Opvolging van tijdsregistratie in Protime
- Je zorgt voor de personeelsadministratie voor zowel arbeiders als bedienden
- Je bent verantwoordelijk voor de aangifte van arbeidsongevallen en aanvraag voor tijdskrediet
- Je maakt statistieken en rapporten inzake personeelsbeheer
- Je zorgt voor de in-door-en uitstroomprocessen
- Je rapporteert aan de HR Manager
Wie zoeken we:
- Je hebt een bachelor/master diploma in HR of financieel gerichte opleiding
- Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een gelijkaardige functie
- Een goede kennis van Protime en Excel
- Ervaring in PC 116, 207 en 211 is een pluspunt
- Je hebt een goede kennis van sociale wetgeving en arbeidsreglementering
- Je bent cijfermatig sterk en nauwkeurig
- Je bent een echte teamplayer
- Je bent een zelfstandige werker, daarnaast ben je ook stressbestendig
- Je wenst voltijds te werken
Wat biedt de klant:
- Onmiddellijk een vast contract onbepaalde duur
- Interessante verloning naar ervaring
- Maaltijdcheques- & ecocheques
- Hospitalisatie- & groepsverzekering
- Vergoeding woon-werkverkeer
- Smartphone + laptop
- Mogelijkheid tot thuiswerk na inwerkperiode
- 12 ADV-dagen
Dienstverband: Voltijds
Extralegale voordelen:
- Bedrijfscomputer
- Ecocheques
- Een gsm voor professioneel gebruik
- Elektronische maaltijdcheques
- Extra vakantiedagen
- Hospitalisatieverzekering
- Reiskosten vergoeding
- Thuiswerkopties
Rooster:
- Dagdienst
- ma-vr
Soorten aanvullende vergoedingen:
- 13e maand
- Vakantiegeld
Taal:
- Nederlands (Vereist)
Werklocatie: Fysiek
.